مصاحبه آرشیو خبر ها
به پوگبا گفتم چند سال دیگر در تورین بماند

به پوگبا گفتم چند سال دیگر در تورین بماند

ماریو مانژوکیچ مهاجم یغور، جنگنده و با تجربه ی یوونتوس، زیاد حرف نمی زند، میشود گفت اصلا حرف نمی زند، او در کل سالی دو ― سه بار مصاحبه می کند، که همه شان با همان روزنامه ی وطنی اش در کرواسی Sportske Novosti، است. حالا که فصل تمام شده، سوپر ماریوی محبوب تورینی ها بالاخره زبان باز کرد!، با هم مصاحبه اش را می خوانیم:

 

ما هنوز درست جشن نگرفته ایم چرا که فصل هنوز تمام نشده است و نیاز داریم که تمرکزمان را حفظ کنیم، این فرصت را در 14 می برابر سمپدوریا داریم تا جشن بگیریم. باشگاه در حال یکجور سازماندهی در یوونتوس آرنا است و فکر می کنم شگفت انگیز خواهد بود.

 

چند نفر را سراغ دارید که درسال اول حضورشان در یووه به این سرعت محبوب شده باشند؟ احتمالا همه ی شما بنری که روی آن کلمه ی «جنگجو» نوشته شده و عکس مانژوکیچ را نقاشی کرده در یوونتوس آرنا دیده اید.

 

ماریو به ستایش یوونتوس پرداخت، شوخی نیست کسی که در بایرن و اتلتیکو مادرید بوده، تحت تاثیر یووه قرار بگیرد:

 

می دانستم که یووه یک باشگاه بزرگ است و سنت و تاریخی فوق العاده پشت سرش دارد، اما تا وقتی که خودتان تجربه اش نکنید، نمی توانید تشخیص دهید که این باشگاه چقدر بی نقص سازماندهی شده است. من واقعا تحت تاثیر این ساختاریافتگی قرار گرفتم و باید بگویم که قبلا در باشگاه های بزرگ دیگری بوده ام.

 

مانژو در ابتدای فصل مشکلات عضلانی زیادی داشت ، اما در 6 بازی اخیرش در سری آ ‌4 گل زده است:

 

من اینجا بسیار خوشحالم و احساس خارق العاده ای دارم! شروعم در تورین آسان نبود، من بدشانس بودم و مصدومیت هایی داشتم  و برای جا افتادن در فوتبال ایتالیا نیاز به زمان داشتم.مهم تر از همه ما ۱۰ بازیکن جدید بودیم ،  هماهنگی و مستحکم کردن تیم وقت می گرفت.نقطه ی عطف ما بعد از بازی ساسولو بود : در رختکن به چشم های هم نگاه کردیم و با هم رو به رو نشستیم! آنجا بود که متوجه شدم این گروه شخصیت دارد و یووه فصلی فوق العاده خواهد داشت. اما الان حس فوق العاده ای دارم و به همین خاطر خیلی خرسندم.

 

 

 

پوگبا؟

 

من هافبک های فوق العاده ی زیادی در دوران حرفه ایم دیده ام، اما هیچ کدام از لحاظ سن، کیفیت و پتانسیل قابل مقایسه با پوگبا نیستند. او اگر بهترین نشود به یکی از بهترین ها تبدیل خواهد شد. من قبلا به او گفته ام, «تو باید چند سال دیگر هم در تورین بمانی تا افزایش کیفیت بازی ات را تکمیل کنی.»

 

گاهی به نظر می آید او بیشتر از 10 سال است که در تورین خانه دارد!

 

مانژوکیچ فاش کرد که صمیمانه ترین رابطه اش را با استفان لیختشتاینر و سامی خدیرا دارد، چرا که هر دوی آنها آلمانی صحبت می کنند:

 

من با پاتریس اورا هم خیلی صمیمی هستم. او حکیم پیر و عاقل گروه است. من واقعا دوستش دارم چرا که او فراتر از معمول است، شما می دانید که می شود همیشه به او اعتماد کرد. آلگری؟ قبل از بازی برگشت با بایرن مونیخ ، وقتی فهمیدم که در ترکیب ثابت نیستم ،با آلگری برخورد بسیار تندی داشتم.اما آن جر و بحث رو در رو نقطه ی روشن ماجرا شروع شد و حالا رابطه ی فوق العاده ای داریم.او به من کمک زیادی کرد : او من را در یوونتوس می خواست ، وقتی فرم خوبی نداشتم ، نزدیک من بود و همواره از من حمایت کرد.اگر سیمئونه یک گلادیاتو است ، آلگری هم مردی سرسخت است ، یک انسان با شخصیت با ایده های روشن  ، و نتایج خود گویای همه چیز است.

 

شایعات زیادی در مورد آینده ی خط حمله ی یووه شنیده می شود ، مانژوکیچ به تاتنهام لینک شده است :

 

آینده ؟ من ۱۰۰٪ می خواهم در یوونتوس بمانم ، سال بعد حتی بهتر از این می توانیم کار کنیم.مهم این است که این گروه را حفظ کنیم و چند ستاره هم به تیم بیاوریم ، با این کار می توانیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنیم.اگر کاوانی بیاید؟ این مسائل مربوط به سران باشگاه است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: